District 75
Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 60€

Συχνές Ερωτήσεις

1.       Μπορώ να επιστρέψω ένα αντικείμενο που είμαι δυσαρεστημένος;

Ναι, με την προϋπόθεση ότι είναι σε άριστη κατάσταση, με τις ετικέτες άθικτες μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 15 ημερών από την παραλαβή. Παρακαλώ δείτε στις πληροφορίες που αφορούν τις αλλαγές για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο επιστροφής.

2.       Χρειάζεται να σας ενημερώσω όταν είναι να επιστρέψω κάτι;

Όχι, δεν υπάρχει καμία ανάγκη να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν από την επιστροφή του δέματος σας.

3.       Χρειάζεται να καταβάλω τα έξοδα των ταχυδρομικών τελών για να επιστραφεί το προϊόν;

Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου, χρώματος σε ρούχο, παπούτσι, αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μας αποστέλλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με γενική ταχυδρομική και χρέωση της ZAKCRET SPORTS και αποστέλλουμε το νέο εμπόρευμα ΔΩΡΕΑΝ. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ισχύουν τα παραπάνω.

4.       Θα πρέπει να πληρώσω τα ταχυδρομικά τέλη για την επαναποστολή της αλλαγής μου;

Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου, χρώματος σε ρούχο, παπούτσι, αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μας αποστέλλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με Γενική Ταχυδρομική και χρέωση της District75 και αποστέλλουμε το νέο εμπόρευμα ΔΩΡΕΑΝ. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ισχύουν τα παραπάνω.

5.       Πόσο καιρό θα πάρει για να επεξεργαστεί η αλλαγή μου;

Στόχος μας είναι να αποστέλλουν αντικαταστάσεις σας εντός 24 ωρών από την παραλαβή της επιστροφής σας, στη συνέχεια, εφαρμόζονται οι συνήθεις χρόνοι παράδοσης μας.

6.       Θέλω να επιστρέψω τα προϊόντα μου, αλλά είμαι εκτός των 15 ημερών. Μπορώ να τα επιστρέψω ακόμα;

Ναι, αρκεί να επιστραφούν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά την αγορά και να είναι σε άριστη κατάσταση.

7.       Τα προϊόντα μου είναι ελαττωματικά - μπορώ να τα επιστρέψω;

Ναι, παρακαλούμε να τα επιστρέψετε με το συνήθη τρόπο και εμείς θα ρίξουμε μια ματιά σε αυτά. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε όλα τα στοιχεία σας, καθώς και κάθε πληροφορία που νομίζετε ότι μπορεί να είναι χρήσιμη. Εάν το προϊόν σας έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, Θα γίνει αλλαγή.

8.       Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

·         Έχουν επιστραφεί σε εμάς εντός 15 ημερών από την παραλαβή.

·         επιστρέφονται σε μας σε άριστη κατάσταση, με την αρχική συσκευασία τους και με τις συνημμένες ετικέτες.

Τα νομικά σας δικαιώματα δεν επηρεάζονται.

Πώς να τα επιστρέψετε:

Τοποθετήστε τα προϊόντα σε μια τσάντα ή ένα κουτί, έτσι ώστε να προστατεύονται τα προϊόντα και στη συνέχεια τα αποστέλεται στη παρακάτω διεύθυνση:

ZAKCRET AE

20 χιλιόμετρo Λεωφ. Μαραθώνος

Πικέρμι 19009, Ελλάδα

·         Παρακαλείσθε να επισυνάψετε το τιμολόγιό σας και να μας ενημερώσετε τι μεγέθη επιθυμείτε. Αυτό θα μας βοηθήσει να διασφαλίσουμε ότι θα επεξεργαστεί η αλλαγή σας γρήγορα και αποτελεσματικά.

·         Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την επιστροφή του προϊόντος σας , μη διστάσετε να μας στείλετε email στο support@district75.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 218 218 4000

 

9.       Αλλαγές

 

·         Θυμηθείτε να συμπεριλάβετε τον κωδικό και το μέγεθος των αντικαταστάσεων σας.

·         Θα επιστραφεί πίσω σε εσάς σας όσο πιο γρήγορα μπορούμε και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων, στόχος της αποστολής της αντικατάστασης σας είναι εντός 24 ωρών από την παραλαβή της επιστροφής σας.

·         Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να υπάρχουν μικρές καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια περιόδων.

 

10.   Ελαττωματικά προϊόντα

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της District75 πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.


 11.   Eπίλυση προβλημάτων

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage